خاطرات کودکی

نوستالوژی دهه شصت و هفتاد

خاطرات کودکی

نوستالوژی دهه شصت و هفتاد

شمشیر زن ها

جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۱۳ ق.ظ

یکی برای همه - همه برای یکی



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۲
امیرمهدی ایقانی

نظرات  (۳)

سلام میخوام این برنامه رو دانلود کنم از کجا پیدا کنم ایمیلم بفرستید 
سلام می تونین لینک دانلود این کارتون رو بذارین؟
من هرچی گشتم پیدا نکردم می خوام برای پسرم بذارم ببینه...
کارتون واقعا زیبایی بود...

سلام خسته نباشید ممنون میشم اگر لینک دانود کارتون رو قرار بدین من نزدیک یکسالی هست دارم دنبالش میگردم با تشکر 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی